Beyler Kendinize ait Trainer olmasını istiyosanız doğru konuya geldiniz Yapmanız gerek dediklerimi indirmek ve eksiksiz bir şekilde yapmak.Hepsini Şimdiden Koyamıyacağım Şimdilik
Oyuna Bağlanmayı Göstercem eğer oyuna bağlanamassanız hile işe yaramaz.

Sonradan Gösterceklerim(Hileler)Gösterdiklerim √ ile göstercem;
√Send Packet
Ballyhoo Rewards
Shop Loader
KungFood Badgesi Alma
Moglin Punt Badgesi Alma
Respawn Hilesi
AFK Kontrol
Logout Butonu
Weapon SWF Loader
Load Bank
Quest Loader
Armor Color Customize
Packet Spammer
Class Name Changer
Name Changer

Gerisi Size Kalmış.Hepsini Gösteremiyebilirim yapamayabilirim.

İNDİRİLMESİ GEREKENLER:
Flajector(Swfyi Exeye Çevirir,İkonunu boyutunu falan ayarlamanızı sağlar Full VErsiyon):
http://www.mediafire.com/?90tay0ybxvr2c7p
AdobeFlash PRO CS6 yada CS5:
Adobenin sitesinden indirin trial olarak

BÖLÜM 1 LOADER YAPIMI:
1-AdobeFlash Pro Cs6 yada Cs5 Açın
2-Açtıktan Sonra Action Script 3.0 Tıklayın

3-Katman 1(Layer 1) 'e Tıklayın ve İsmini Loader yapın


4-Loaderin Yanında Aşağı İnen Kırmızı Bir Çizgi Var Orda Dolu Bir İçinde . Olan Kutucuk Olcak Ona Sağ Tıklıyoruz ve Actions(Eylemleri) Seçiyoruz

5-Altta Verdiğim Kodu Bunun İçine Yapıştırıyoruz Sonra CTRL+ENTER Basıyoruz Oyun Açılmazsa olmamış Demektir

PHP- Kodu:
stop();

import flash.net.*;
import flash.display.*;
import flash.events.*;
import flash.system.*;
import flash.text.*;

Security.allowDomain("*");
stage.showDefaultContextMenu=false;

var 
sURL="http://cdn.aqworlds.com/game/";
var 
sBG:String "Doomwood2.swf";
var 
sFile;
var 
versionLoader:URLLoader;
var 
Game:Object;
var 
swfContext:LoaderContext;
var 
swfLoader:Loader;
var 
titleLoader:Loader;
var 
swfRequest:URLRequest;
var 
percent:Number;
//LoadingBar.width = 0;
//go.label = "Começar";


function LoadGame() {
   
versionLoader.removeEventListener(Event.COMPLETEonVersionComplete);
   var 
loader:Loader = new Loader();
            
//loader.contentLoaderInfo.addEventListener(ProgressEvent.PROGRESS, onProgress);
            
loader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETEonGameComplete);
            
//loader.contentLoaderInfo.addEventListener(IOErrorEvent.IO_ERROR, onError);
            
loader.load(new URLRequest(sURL "gamefiles/" sFile));

}

function 
onGameComplete(loadEvent:Event) {
   
stage.addChildAt(loadEvent.currentTarget.content0);
   
Game=Object(loadEvent.currentTarget.content);
   
Game.params.sURL=sURL;
   
Game.params.sTitle "AQWORLDS!";
   
Game.params.sBG sBG;
   
swfLoader.contentLoaderInfo.removeEventListener(Event.COMPLETEonGameComplete);
  
}

function 
GetVersion() {
   
versionLoader = new URLLoader();
   
versionLoader.addEventListener(Event.COMPLETEonVersionCompletefalse0true);
   
versionLoader.load(new URLRequest(sURL "gameversion.asp"));

 
function 
onVersionComplete(VersionComplete:Event) {
   var 
URLVars:URLVariables;
   
URLVars=new URLVariables(VersionComplete.target.data);
   if (
URLVars.status=="success") {
      
sFile=URLVars.sFile;
      
LoadGame();
   }
  
}
function 
SendPacket(packet:String)
{
    var 
args:Array = new Array;
    var 
tempArg:String "";
    var 
var1:String "";
    var 
done1:Boolean false;
    var 
var2:String "";
    var 
done2:Boolean false;
    var 
done3:Boolean false;
    var 
done4:Boolean false;
    
    var 
i:Number 1;
    
    while(
packet.length)
    {
        if(
packet.charAt(i) != "%")
        {
            if(
done1 && !done2)
            {
                
var1 += packet.charAt(i);
            }
            else if(
done1 && done2 && !done3)
            {
                
var2 += packet.charAt(i);
            }
            else if(
done1 && done2 && done3 && done4)
            {
                
tempArg += packet.charAt(i);
            }
        }
        else
        {
            if(!
done1)
            {
                
done1 true;
            }
            else if(
done1 && !done2)
            {
                
done2 true;
            }
            else if(
done1 && done2 && !done3)
            {
                
done3 true;
            }
            else if(
done1 && done2 && done3 && !done4)
            {
                
done4 true;
            }
            else if(
done1 && done2 && done3 && done4)
            {
                
args.push(tempArg);
                
tempArg "";
            }
        }
        
        
i++;
    }
    
    var 
room:String Game.world.curRoom;
    
    switch(
var2)
    {
        case 
"afk":
            
room "1";
            break;
        case 
"hi":
            
room "1";
            break;
        case 
"gar":
            
room "1";
            break;
        case 
"cmd":
            
room "1";
            break;
    }
    
    
trace("Zone Master: " var1);
    
trace("Packet Type: " var2);
    
trace("Arguements: " args);
    
Game.world.rootClass.sfc.sendXtMessage(var1var2args"str"room);
}


GetVersion();
nextFrame(); 
Ekranı Büyültmek İçin Özellikler Bölümüne Giriyoruz Ve 970 500 Yapıyoruz Resimdeki gibi yaparsanızda Olur

BÖLÜM 2 SEND PACKET YAPIMI
1-Katman Oluştura Tıklıyoruz(Insert Layer) ve yeni katman oluşuyor

2-Katman 1(Layer 2) ismini değiştirip Hack Yapıyoruz

3-Hack Layerine(Katmanına) Tıklıyoruz

4-Components Tıklıyoruz Böyle Simge Yoksa Türkçe Olarak Pencere>Bileşenler 'i Bulup Tıklıyoruz

5-Birçok Şey Çıkcak Button Yazan Şeyi Seçiyoruz

6-Böyle Bişey Çıkcak

7-Buttonun Üstüne Tıklayıp Özelliklere Girin
label yazan yerinin yanındaki kutucuğa Send Packet yazın


Send Packet İsmini Alacak Button

8-Özelliklere Girip En Üstteki Bişey Yazamayan Yere sendpacket Yazıyoruz Küçük Harflere dikkat!

11-Yeniden Bileşenlere girip textarea yı seçiyoruz


9-Boş Yere packettext yazıyoruz

10-Hack Layerinin Yanındaki Kırmızı Çizgi ile kesişen içinde . olan kutucuğa sağ tıklayıp actions(eylemler)
diyoruz


11-Kodu Yapıştırıyoruz CRTL + ENTER diyrouz oyuna girip ROZET KODLARINDAN BİRİNİ YAZIN
EĞER CHARPAGEDE GÖZÜKÜYOSA OLMUŞŞAN ÇALIŞIYOR DEMEKTİR...
PHP- Kodu:
sendpacket.addEventListener(MouseEvent.CLICKsendpacket_Click);

function 
sendpacket_Click(e:MouseEvent)
{
   
SendPacket(packettext.text);

ÖZELLİKLERE GİRİP SAHNE ALANI YERİNDEKİ RENGİ DEĞİŞTİREREK ARKA PLANIN RENGİ DEĞİŞTİREBİLİYORUZ.BİLMEYENLER İÇİN SÖYLÜYORUM İLK AÇTIĞIMIZDAKİ BEYAZ SAYFA SİYAH YAPABİLİRİZ MESELA ÖRNEK OLARAK